Altruism?...

Buna dimineatza, intr-o noapte la ora 1:00.. Vi se pare stupid? Imi place sa-mi traiesc viata idiferent ca e 12 dupa-amiaza sau 3 dimineatza. Imi place (socant) sa beau un nectar de piersici si sa fumez un pachet de tigari fara sa rasuflu. Sa profit de curva asta la care-i spuneti voi viata si sa nu-mi pese de nimeni decat de mine si de ea.


E o prostie pentru ca cei care ma cunosc spun ca sunt un altruist exagerat. Va mintiti singuri pentru ca nu e defapt decat egoism; ma hranesc cu fericirea voastra. Simplul fapt ca zambiti pentru ca intr-un fel sau altul v-am ajutat, pe mine ma face fericit si chiar daca imi dau seama sau nu, de-aia va ajut.

Culmea e ca de-aia te-ajuta oricine, numai ca nu multi recunosc. Orice faci pe lumea asta faci pentru tine! Nu esti, nu sunt, nu suntem decat niste egoisti care ne satisfacem placerile indiferent de ceea ce am face. Daca simti nevoia sa dai unui cersetor un leu, il dai pentru ca asa simti tu, nu pentru ca vrea el.

Niciodata nu o sa faci ceva daca nu vrei. Poti spune ca la servici esti obligat. NU ESTE ADEVARAT. Alegi sa mergi in fiecare zi la acelasi servici pentru ca intr-un fel sau altul iti place chestia asta sau pur si simplu o preferi in schimbul unei alte chestii insuportabile.

Eu unul nu am acceptat de prea multe ori un sef tampit, un program tampit sau o munca ingrozitoare decat daca am avut un interes si nu am stiut sa-l implinesc altfel. Am vrut sa fac sa-mi fie bine!
Nu vreau sa mai aud vreodata ca-mi zice cineva ca este altruist sau ca eu sunt altruist. Nu-mi place minciuna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu